Detail overview

"Eh, macam dah ada je promo RM100 untuk 2 ni, bukan sepanjang tahun ke?"πŸ€”
.
Ops, lain tu! Promo 2 RM100 tu ialah untuk clearance EDP Rare dari De'Xandra. EDP 'Rare' ni kalau dah habis, habislah, tak ada restock lagi.
.
Sebab tu ramai sangat yang minta kami sale kan perfume Bestseller ni juga. Sebab Bestseller ni banyak permintaan bukan saja di Malaysia malah seluruh Asia Tenggara. Peminat-peminat De'Xandra kalau jumpa di luar sana, mesti pakai perfume Bestseller. Mujur dapat juga pujuk boss untuk luluskan juga 2 RM100 ni. πŸ’…
.
Ada yang belum pernah merasa penangan bestseller ni? Ish ruginya. Tanya kawan-kawan anda, EDP Bestseller De'Xandra mana yang mereka pakai. Cuba beli sepasang dulu, confirm puas hati!

Pilih saja bauan yang menjadi pilihan hati anda semua.

Promosi sehingga 31/12/2020. Hubungi saya untuk mendapatkan jenis-jenis bauan.




Web : https://kedaishikin.com
Iklan dihantar oleh : fantasticfarah
No Telefon : 60122567454



Iklan Dari Kedai Yang Sama

wave

Air Freshener Dexandra
RM10.00

Terdapat 12 haruman yang memukau. 1 haruman Cinta Syurga. Pilih saja mana yang berkenan di hidung.
wave

Dexandra Mega Bonanza
RM50.00

First comes first serve. Cepat benor habis. Sebelum nangis kat bucu katil sebab tak dapat harga murah ni baik pm sis laju-laju
wave

Aromatherapy Shower Gel Sut
RM27.00

Ada 4 pilihan bau. Pilih saja yang mana berkenan di hati. Kalau nak rasa pengantin baru sepanjang masa, gunakan Pandan Shower Gel
wave

Pure Essential Oil (EO) - S
RM40.00

Products Natural. Mempunyai 13 jenis EO. Pihak kilang telahpun mendapat Pensijilan GMP, ISO 9001:2008, Halal, BioNexus, LEAN & MeSTI. Sutra adalah 100% milik bumiputera.
wave

Losyen Mustajab Super Hot 1
RM23.75   RM25.00    5%

Sangat panas. Losyen untuk bakar lemak & bersukan. Pembakaran lemak yang lebih efektif bagi yang suka bersenam & bersukan
wave

Losyen Mustajab Extra Hot 1
RM23.75   RM25.00    5%

Tahap kepanasannya - lebih panas. Boleh disapu begitu saja atau dipakai bersama bengkung/korset
wave

Losyen Mustajab Pati Halia
RM23.75   RM25.00    5%

Losyen ini sesuai untuk wanita selepas bersalin/dalam pantang. Membantu mengecutkan rahim. Tahap kepanasan - panas
wave

Losyen Mustajab Pati Halia
RM23.75   RM25.00    5%

Sesuai untuk seisi keluarga. Tahap kepanasan - panas
wave

Financial Advisor & Solutio
RM0.00

Perkhidmatan - Hibah, Kad Perubatan, Perlindungan Pendapatan, Simpanan (Pendidikan, Haji & Umrah, Berkaitan Pelaburan, Persaraan), Infaq Takaful, MLTT, Renew Road-Tax & Insuran Kenderaan, Insuran Pekerja Asing, Insuran Kelumpuk, I
wave

Sambal Tumis Serbaguna Yezz
RM6.90

Sambal Tumis Serbaguna Yezza dimiliki oleh 100% bumiputera. Tiada MSG. 1 perencah untuk 20 jenis masakan. Bergantung pada kerativiti masing-masing. Jimat masa & tenaga. Orang tak pandai masak pun boleh jadi pandai dengan menggunak
wave

Minyak Urutan Therapeutic S
RM25.00

Minyak Urutan Therapeutic Sutra ini boleh digunakan oleh tukang urut atau untuk kegunaan sendiri di rumah. Produk yang terbaik kerana ianya SEMULAJADI & BERKESAN. Ada 2 jenis minyak iaitu vericose veins massage oil & craving
wave

Semburan Aromatherapy Pelb
RM25.00

Secara umumnya, Semburan Aromatherapy Pelbagai Guna ini berfungsi sebagai penyegar udara, pembersih meja & cermin, ironing aid dan bersifat anti-bakteria. Terdapat 6 jenis pilihan bauan iaitu pandan, lemongrass, champaca, berry
wave

Royale Coffee
RM31.50   RM35.00    10%

Royale Coffee....se-exclusive nama sesedap rasa ini adalah keluaran CC Nuts Cafe. Kami sedang mencari agent & dropship diseluruh negara. Modal yang sangat rendah.

Iklan Dari Kategori Yang Sama(Produk)

wave

Hamper Comel Ramadhan
RM30.00

Hadiah istimewa Ramadhan
wave

Air Freshener Dexandra
RM10.00

Terdapat 12 haruman yang memukau. 1 haruman Cinta Syurga. Pilih saja mana yang berkenan di hidung.
wave

Dexandra Mega Bonanza
RM50.00

First comes first serve. Cepat benor habis. Sebelum nangis kat bucu katil sebab tak dapat harga murah ni baik pm sis laju-laju
wave

Aromatherapy Shower Gel Sut
RM27.00

Ada 4 pilihan bau. Pilih saja yang mana berkenan di hati. Kalau nak rasa pengantin baru sepanjang masa, gunakan Pandan Shower Gel
wave

Pure Essential Oil (EO) - S
RM40.00

Products Natural. Mempunyai 13 jenis EO. Pihak kilang telahpun mendapat Pensijilan GMP, ISO 9001:2008, Halal, BioNexus, LEAN & MeSTI. Sutra adalah 100% milik bumiputera.
wave

Losyen Mustajab Super Hot 1
RM23.75   RM25.00    5%

Sangat panas. Losyen untuk bakar lemak & bersukan. Pembakaran lemak yang lebih efektif bagi yang suka bersenam & bersukan
wave

Losyen Mustajab Extra Hot 1
RM23.75   RM25.00    5%

Tahap kepanasannya - lebih panas. Boleh disapu begitu saja atau dipakai bersama bengkung/korset
wave

Losyen Mustajab Pati Halia
RM23.75   RM25.00    5%

Losyen ini sesuai untuk wanita selepas bersalin/dalam pantang. Membantu mengecutkan rahim. Tahap kepanasan - panas
wave

Losyen Mustajab Pati Halia
RM23.75   RM25.00    5%

Sesuai untuk seisi keluarga. Tahap kepanasan - panas
wave

Minyak Urutan Therapeutic S
RM25.00

Minyak Urutan Therapeutic Sutra ini boleh digunakan oleh tukang urut atau untuk kegunaan sendiri di rumah. Produk yang terbaik kerana ianya SEMULAJADI & BERKESAN. Ada 2 jenis minyak iaitu vericose veins massage oil & craving
wave

Semburan Aromatherapy Pelb
RM25.00

Secara umumnya, Semburan Aromatherapy Pelbagai Guna ini berfungsi sebagai penyegar udara, pembersih meja & cermin, ironing aid dan bersifat anti-bakteria. Terdapat 6 jenis pilihan bauan iaitu pandan, lemongrass, champaca, berry
wave

Fellina Boddy Ocean Breeze
RM45.00

πŸ’• FELINNA BODY MIST πŸ’• πŸ‘‰ Ocean Breeze . Harga seunit RM45.00 2 unit RM90. FREE POSTAGE 200ML 🌸 KEISTIMEWAAN FELINNA BODY MIST 🌸 βœ… Mengatasi masalah badan berbau apabila berpeluh. βœ… Haruman yang s
wave

Fellina Boddy Vanilla Passi
RM45.00

πŸ’• FELINNA BODY MIST πŸ’• πŸ‘‰ VANILLA PASSION . Harga seunit RM45.00 2 unit RM90. FREE POSTAGE 200ML 🌸 KEISTIMEWAAN FELINNA BODY MIST 🌸 βœ… Mengatasi masalah badan berbau apabila berpeluh. βœ… Haruman yan
wave

Felinna Body Mist Lovely Bl
RM45.00

πŸ’• FELINNA BODY MIST πŸ’• πŸ‘‰ LOVELU BLOSSOM . Harga seunit RM45.00 2 unit RM90. FREE POSTAGE 200ML 🌸 KEISTIMEWAAN FELINNA BODY MIST 🌸 βœ… Mengatasi masalah badan berbau apabila berpeluh. βœ… Haruman yan
wave

Fellina Boddy Mist Dream La
RM45.00

πŸ’• FELINNA BODY MIST πŸ’• πŸ‘‰ DreamLady . Harga seunit RM45.00 2 unit RM90. FREE POSTAGE 200ML 🌸 KEISTIMEWAAN FELINNA BODY MIST 🌸 βœ… Mengatasi masalah badan berbau apabila berpeluh. βœ… Haruman yang ses